Podobnie jak salon New Look w White City w Londynie, który zwyciężył w tegorocznym finale konkursu World Retail Awards, salon w Złotych Tarasach kusi teraz przestronnym i pełnym światła wnętrzem. Wyrazisty design, ciekawe rozmieszczenie przestrzeni oraz dbałość o szczegóły, jak obrandowanie przymierzalni, wyeksponowały najnowszą jesienno-zimową kolekcję. Przez cały dzień re-otwarcia na licznie przybyłych gości czekały rozmaite atrakcje, m.in. fotobudka oraz strefa manicure. O oprawę muzyczną wydarzenia zadbał profesjonalny DJ. Nie zabrakło również atrakcyjnych promocji - tego dnia na całą kolekcję obowiązywał rabat 25%. Do sklepu New Look zapraszali wystylizowani w ubrania z najnowszej kolekcji promotorzy marki, którzy dodatkowo rozdawali ulotki z informacją o rabatach.
To jednak nie koniec zmian. Na dziś zaplanowano także wielkie otwarcie sklepu New Look w Blue City. Ten sklep również zaprojektowany został zgodnie z nowym konceptem. Do wiosny 2015 roku marka New Look planuje otwarcie 4 kolejnych salonów.
Tagi: