16 września br. w Warszawie marka Levi′s® świętowała start swojej najnowszej kampanii „Live in Levi′s®”. Z tej okazji zaproszono wielu niezwykłych gości, a całą imprezę uświetnił wernisaż zdjęć Adama Plucińskiego oraz znakomity koncert Mary Komasa.
Wtorkowe rozpoczęcie kampanii było dla marki Levi′s® okazją do zaprezentowania serii wyjątkowych zdjęć autorstwa Adama Plucińskiego, na których nietuzinkowe osobowości interpretują kultowe produkty Levi’s®. Wśród osób, które znalazły się na zdjęciach były m.in. Agnieszka Szulim, Antek Pawlicki, Jacek Koman, oraz Mateusz Banasiuk. Adam Pluciński, autor zdjęć, jest młodym fotografem na co dzień współpracującym z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Jego doświadczenie składa się z licznych sesji modowych i lifestylowych przeprowadzonych dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marek.
Ponadto odbył się przedpremierowy koncert Mary Komasa - młodej, charyzmatycznej wokalistki na co dzień mieszkającej w Berlinie, której debiutancki album już niebawem pojawi się na rynku.
-
Polska odsłona kampanii „Live in Levi′s®” łączy inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi’s®. Wszyscy artyści, z którymi mieliśmy przyjemność pracować idealnie uosabiają ideę „Live in Levi′s®” pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu - mówi Justyna Gościńska, dyrektor marketingu Levi′s® na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.
Na wernisażu pojawili się bohaterowie sesji „Live in Levi′s®” oraz zaproszeni goście, m.in. Jacek Koman, Kasia Warnke, Agnieszka Szulim, Paulina Krupinska, Natalia Klimas, Antek Pawlicki, Misia Furtak, Kasia Zawadzka, Jacek Borcuch, Wiesław Komasa, Agnieszka Jastrzębska, Joanna Klimas, Orina Krajewska oraz Zosia Ślotała.
Ideą kampanii „Live in Levi′s®” jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Kampania, przedstawiająca nową jesienno-zimową kolekcję, promuje męskie dżinsy Levi′s® 511™ Slim, damskie Levi′s® Revel™, a także zinterpretowane na nowo kultowe produkty marki: dżinsy Levi′s® 501®, koszulę Western oraz kurtkę Levi′s®" Trucker. Wykonane z dbałością o szczegóły i detale ubrania oddają ducha ukochanych przez miliony ludzi modeli. W kampanii „Live in Levi′s®” wykorzystano międzynarodową platformę, która angażuje fanów z całego świata - dzięki niej mogą oni dzielić się swoimi niezwykłymi historiami. We wrześniu do dystrybucji trafiły krótkie filmiki społecznościowe pokazujące najciekawsze historie ludzi, którzy na co dzień wybierają produkty Levi’s®. W telewizji i kinach na całym świecie wyświetlany jest także spot reklamowy promujący kampanię „Live in Levi′s®”.
Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s® stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej kopiowanymi spodniami na świecie. Wybór odzieży denimowej i akcesoriów marki Levi’s® dostępny jest w ponad 110 krajach.
Tagi: