Trwające od lutego 2012 prace budowlane w najnowszym centrum Factory, wkraczają w kolejną fazę. Zrealizowano już 90% prac ziemnych i fundamentowych, co oznacza, że wkrótce rozpoczną się prace konstrukcyjne. Zgodnie z przyjętym harmonogramem, w czerwcu rozpoczęto wykonanie płyty posadzkowej pod część handlową.
Najnowsza inwestycja Neinver Polska, będzie drugim i największym pod względem powierzchni sprzedażowej centrum outlet w Warszawie i regionie Mazowsza. Zlokalizowane w warszawskiej Białołęce, na działce pomiędzy ulicami Annopol, Toruńską i Białołęcką, centrum o powierzchni 19,7 tys. mkw. pomieści 120 sklepów popularnych marek, głównie odzieżowych. Do dyspozycji klientów zostanie oddany parking z miejscami dla 800 samochodów. Po zakończeniu przebudowy Trasy Toruńskiej z centrum miasta będzie można dojechać do Factory w Białołęce w kilkanaście minut.
Formuła centrum wyprzedażowego Factory pozwala na zakup produktów w centach od 30 do 70% niższych, niż w tradycyjnych centrach handlowych. Taką ofertę będą proponować klientom Factory Warszawa Annopol m.in. marki Tom Tailor, VIP Collection, Tommy Hilfiger, Big Star, Lee Cooper, Levis, Rey Jay, Cross, Soda, Vero Moda, Wittchen i Digel. Centrum jest zaprojektowane z dbałością o środowisko. Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum outlet w Polsce z certyfikatem BREEAM, przyznanym już na etapie projektu. Poświadcza on, że obiekt jest realizowany w zgodzie z założeniami zrównoważonego budownictwa. Inwestycja warta 35 mln euro, jest budowana przy współpracy z firmą Budimex – generalnym wykonawcą.
Factory Warszawa Annopol będzie piątym centrum wyprzedażowym Neinver Polska. Deweloper i inwestor centrów outlet, po zakończeniu obecnej inwestycji, będzie zarządzał łącznie 84 tys. mkw. powierzchni handlowej pod jedną marką. Budowa centrum jest zwieńczeniem dziesięciolecia istnienia rynku outlet w Polsce.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Zobacz Factory Outlet w centrach handlowych
Tagi: