Port Łódź wciąż wzbogaca wachlarz marek i usług. Wkrótce zostanie otwarty salon jednej z czołowych polskich firm, produkujących wysokiej klasy ubrania i akcesoria do uprawiania najpopularniejszych sportów – 4F. Marka od wielu lat współpracuje m.in. z Polskim Komitetem Olimpijskim, czy Polskim Związkiem Narciarskim. Jest też głównym sponsorem kluczowych postaci polskiego sportu, w tym Kamila Stocha. Salon zajmie powierzchnię 129 m kw.
Również w czasie wakacji w Porcie Łódź rozpocznie działalność Biuro Podróży Itaka, jeden z liderów branży turystycznej, obecny na polskim rynku od 25 lat. Itaka posiada w swojej ofercie wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie. W ramach partnerstwa Itaka – UNICEF realizuje program „Etyczne podróże”, którego celem jest zmniejszenie liczby przypadków porzucenia dzieci oraz objęcie pomocą i wsparciem instytucji, które zapewniają pomoc dzieciom pozbawionym opieki. Salon będzie mieścił się na powierzchni 26 m kw. i będzie pierwszym salonem Itaki w Łodzi znajdującym się w pasażu galerii handlowej.
- Nowi najemcy dołączą do Portu Łódź w czasie, w którym klienci szczególnie poszukują atrakcyjnych ofert związanych z wyjazdami wakacyjnymi i zwiększają swoją aktywność fizyczną, a co za tym idzie poszukują ubrań i akcesoriów sportowych – informuje Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź. -
Pojawienie się nowych najemców poszerzy ofertę marek sportowych i usług turystycznych dostępną obecnie w centrum – dodaje.
Tagi: