Wśród strategicznych państw, w których H&M chce rozpocząć swoją działalność jeszcze w 2014 roku znajdują się Filipiny i Indie. Sprzedaż internetowa zostanie z kolei udostępniona na trzech wielkich rynkach - w Hiszpanii, Włoszech i Chinach. Do końca 2015 roku e-sklepy mają zostać uruchomione na kolejnych 8-10 rynkach.
Dodatkowo zgodnie z zapowiedziami H&M Group już wczesną jesienią spodziewać możemy się zwiększenia asortymentu marki. H&M planuje wprowadzić m.in. większy wybór kolekcji butów.
- Kontynuujemy poszerzanie naszej aktualnej oferty w ramach H&M. Już jesienią tego roku będziemy uruchamiać rozszerzoną i ulepszoną gamę obuwia dla kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Nowe kolekcje butów będą zawierały modele w rożnych kategoriach cenowych. Dodatkowe linie obuwia zostaną początkowo wprowadzane w wybranych sklepach H&M zlokalizowanych w dziewięciu krajach oraz w e-sklepie - mówi Karl-Johan Persson, CEO H&M.
Tagi: