W dwóch centrach handlowych zarządzanych przez Balmain Property Management: Centrum Handlowym Aura Centrum w Olsztynie i centrum handlowym przy ulicy Kardynała Wyszyńskiego 14 w Starachowicach ruszyła nowatorska, przedświąteczna kampania pro-sprzedażowa. Dzięki niej klienci mogą wziąć udział w wyścigu… reniferów! Wszystko jednak odbywa się w wirtualnym świecie a jedyne, co w tej zabawie jest realne to zakupy i czekające na uczestników nagrody w postaci spełnionej listy świątecznych prezentów!
W Olsztynie i w Starachowicach słychać już dzwonki sań. Wszystko za sprawą nowej wirtualnej gry – wyścigu reniferów, do udziału w której klientów swoich centrów zaprosiła firma Balmain Property Management. Przystąpić do niej mogą wszyscy, którzy zarejestrują się na stronie Wyścig Reniferów i utworzą na niej swojego awatara – wirtualnego renifera.
Rejestracja jest także możliwa u hostess, na specjalnych, reniferowych stoiskach, które stanęły na pasażach obu centrów. Na potrzeby zabawy stworzona została także specjalna, bezpłatna reniferowa aplikacja przystosowana do systemu operacyjnego Android, którą można pobrać ze sklepu Google Play.
Sama rejestracja jednak nie wystarczy. Aby wirtualny renifer przesuwał się w wyścigu trzeba będzie mu w tym pomóc robiąc zakupy we wskazanych centrach w okresie trwania promocji, tj. od 23 listopada do 12 grudnia br. Jak znaleźć się na czele peletonu reniferów? Każdy kolejny zakup, zarejestrowany przy stoisku w Aura Centrum lub starachowickim obiekcie będzie premiowany unikalnym kodem adekwatnym do wartości zakupów. Po wprowadzenie kodu (w centrum, z pomocą hostess lub korzystając z własnego laptopa, tabletu, komórki) nasz renifer przesunie się o kilka mil naprzód w wyścigu. Im wyższe i częstsze zakupy, tym szybciej pobiegnie nasz renifer i tym większe będą postępy w grze.
Wyścig reniferów to kolejna nowatorska kampania pro-sprzedażowa, którą realizujemy na terenie zarządzanych przez nas centrów handlowych. Dzięki zaprojektowanej grze on-line doskonale łączy ona w sobie świat realny z wirtualnym wykorzystując wielokanałowość narzędzi i komunikacji. Marketing centrów handlowych musi otwierać się na nowości, aby nieustannie zapewniać Klientom nowe wrażenia wspierające sprzedaż. Nagradzanie za zakupy, ciekawy pomysł i dobre wykonanie – to najważniejsze składowe dobrze przeprowadzonej kampanii promocyjnej.
mówi Dominik Piwek, dyrektor ds. marketingu w Balmain Property Management.
Ważnym elementem zabawy jest także stworzenie listy upragnionych świątecznych prezentów o wartości do 5000 zł i zarejestrowanie jej on-line. 3 pierwsze renifery, które dobiegną do mety w każdym z centrów będą miały możliwość zrealizowania swoich marzeń do kwoty kolejno 5000 zł, 2500 zł i 1000 zł. Na dalsze 47 reniferów, czekać będą… żywe, 1,5 metrowe choinki do odbioru w obu galeriach.