Strategia, którą sieć drzwi i podłogi VOX realizuje od kilku lat spowodowała, że marka ta systematycznie zyskuje uznanie nie tylko w oczach wymagających inwestorów, ale i projektantów. Wyszukując światowe marki dedykowane architektom wnętrz i wprowadzając je na polski rynek, VOX przedstawia nową jakość, która łączy trendy z perfekcyjnym wykonaniem.
–
Pomysł na ofertę dla architektów pojawił się w wyniku obserwacji, które czynimy odwiedzając targi w rozmaitych zakątkach świata. Produkty, które tam wyszukujemy i przywozimy do Polski, nie są znane tak szerokiemu gronu, jak w wielu krajach europejskich. Współpraca z architektami to ważna część naszej strategii, zależy nam więc, aby ta grupa docelowa dowiedziała się o ich istnieniu, obejrzała na własne oczy, dotknęła i oceniła czy są warte swojej ceny i pozytywnych opinii, jakimi cieszą się na Zachodzie – mówi Beata Jankowska, koordynator współpracy z architektami sieci drzwi i podłogi VOX.
O jakości i designie
Spotkania VOX z architektami odbywają się najczęściej w największych polskich miastach. Szkolenia są okazją nie tylko do zaprezentowania oferty i zapoznania architektów z nowymi produktami, które sieć drzwi i podłogi VOX dystrybuuje na wyłączność. Dla VOX to także szansa na wysłuchanie opinii i sugestii projektantów, które są cennymi wskazówkami wyznaczającymi drogi rozwoju. Ten dialog jest bardzo ważną częścią współpracy sieci VOX z grupą zawodową, która jest głównym odbiorcą produktów przedstawianych przez VOX na rodzimym rynku.
Szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony architektów, którzy chętnie spotykają się z przedstawicielami VOX w swoich miastach. –
To optymalna formuła: podczas prezentacji, której czas nie przekracza dwóch godzin, przyglądamy się z bliska dwóch, trzem markom czy produktom i zyskujemy dostęp do bazy wiedzy, która jest nam potrzebna do pracy. Żeby dobrze poznać produkt, nie wystarczy o nim poczytać i obejrzeć go na zdjęciach. Np. prezentowane dziś dywany B.I.C. były intensywnie wyginane i „tarmoszone” – projektant zwraca uwagę na wiele aspektów, których inwestor nie bierze pod uwagę. Poza walorami estetycznymi, jakość i parametry techniczne to kwestie, które są dla nas najważniejsze, a tego nie pokażą najlepsze zdjęcia – komentuje Barbara Świętochowska z firmy Artezon, uczestniczka szkolenia, które odbyło się w Łodzi w czerwcu.
Kolejny cykl szkoleń rozpocznie się od września. Tradycyjnie spotkania odbędą się największych miastach, jak również w tych, których VOX wcześniej nie odwiedzał. Będą to m.in. Katowice, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra.
Tagi: