Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group SA wyniosły około 40,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 11,2%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2014 roku wyniosła ok. 162,5 mln zł i była wyższa o ok. 7,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w maju 2014 roku, zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 21,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 13,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 85,4 mln zł i była wyższa o ok. 6,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 15,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 4,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 61,7 mln zł i była wyższa o ok. 5,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: