Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Vistula wyniosły około 34,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 11,4%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku wyniosła około 236,2 mln zł i była wyższa o około 9,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 18,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 14,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 126,4 mln zł i była wyższa o około 7,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 12,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 3,4 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 87,9 mln zł i była wyższa o około 7,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: