We wrześniu br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Vistula Group S.A. wyniosły około 30,8 mln zł. Tym samym były one wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu ubiegłego roku o około 6,6%.
Nie tylko przychody osiągnięte we wrześniu br. okazały się wyższe od tych uzyskanych w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Również wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2014 roku wyniosła około 302,4 mln zł i była wyższa o około 9,3% od osiągniętych w tym samym przedziale czasu w roku 2013.
Przychody spółki ze sprzedaży detalicznej osiągnięte we wrześniu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
- przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 16,6 mln zł - odnotowano wzrost tej wartości o około 5,8% w porównaniu z rokiem 2013. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 161,9 mln zł i była wyższa o około 8,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego;
- przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 11,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 7,0 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 112,7 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: