Na koniec I półrocza 2014 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej wynosiła 25,4 tys. m kw. i była wyższa o 4,8% od powierzchni w analogicznym okresie roku poprzedniego oraz o 1,6% od stanu na koniec 2013 r. Wzrost powierzchni w stosunku do końca I półrocza 2013 r. w segmencie odzieżowym wyniósł 5,8% natomiast w segmencie jubilerskim 2,3%.
Grupa Kapitałowa Vistula konsekwentnie powiększa krajową sieć sprzedaży detalicznej swoich głównych marek. W I półroczu 2014 zostało otwartych 7 salonów własnych. W drugim półroczu planowane jest uruchomienie kolejnych 8 salonów. Rozwój projektu franczyzowego marek Vistula i Wólczanka w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców, w których dotychczas oferta grupy nie była dostępna, przyniósł uruchomienie w I półroczu 4 nowych lokalizacji. Równocześnie spółka stopniowo realizuje projekt modernizacji i odnowienia kluczowych salonów w segmencie jubilerskim oraz fashion. Od początku roku prace te przeprowadzono w 12 salonach marki Vistula oraz w 2 salonach marki W.Kruk.
Tagi: