W I półroczu 2014 roku przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 202,1 mln zł zł i były o 16,3 mln zł (8,8%) wyższe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Warto także podkreślić, że w każdym miesiącu raportowanego okresu, wartość przychodów przewyższała przychody za analogiczny okres w roku 2013 r. Zarząd spółki optymistycznie spogląda na wyniki całego 2014 r., szczególnie, że II półrocze jest z reguły istotnie lepsze od pierwszego.
Przychody ze sprzedaży segmentu odzieżowego w I półroczu 2014 roku wyniosły 125,6 mln zł i były o 9,8 mln zł (tj. o 8,5%) wyższe od przychodów osiągniętych w I półroczu 2013 roku. W zakresie II kwartału 2014 roku przychody segmentu odzieżowego wyniosły 71,9 mln zł i były o 6,7 mln zł (tj. o 10,2%) wyższe niż przychody osiągnięte w II kwartale 2013 roku. Powyższy wzrost sprzedaży związany jest ze wzrostem detalicznej sprzedaży w salonach Vistula: +6,8 mln zł (tj. o 12%) oraz Wólczanka: + 1,9 mln zł (tj. o 8,5%). Przychody marki Deni Cler w I półroczu 2014 roku kształtowały się na poziomie 17,5 mln zł i były o 10% niższe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W I półroczu 2014 roku istotnemu zwiększeniu uległy przychody ze sprzedaży usług przerobowych realizowanych w spółce zależnej Wólczanka Production 3 Sp. z o.o. Łączna wartość usług przerobu uszlachetniającego w I połowie 2014 roku wyniosła 9,6 mln zł w stosunku do 7,0 mln zł w roku 2013. Opisywane zmiany w strukturze i wartości sprzedaży pozwoliły na wygenerowanie marży brutto segmentu na poziomie 66,6 mln zł tj. 3,8 mln zł więcej niż w roku 2013. W samym II kwartale 2014 roku marża brutto segmentu odzieżowego wyniosła 39,9 mln zł (55,5%) w stosunku do 36,7 mln zł (56,2%) w II kwartale 2013 roku. Dzięki wzrostowi sprzedaży, wynik operacyjny segmentu odzieżowego w I półroczu 2014 wyniósł 22,5 mln zł i był o 1,3 mln zł (tj. o 6,2%) wyższy od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego. Dla samego II kwartału 2014 roku wynik segmentu odzieżowego wyniósł 17,2 mln zł i był o 2,1 mln zł (tj. o 13,6%) wyższy od wyników II kwartału 2013 roku.
W I półroczu roku 2014 przychody grupy w segmencie jubilerskim wyniosły 75,7 mln zł i były o 6,0 mln zł (8,6%) wyższe od przychodów osiągniętych w I półroczu 2013 roku. W okresie II kwartału 2014 roku przychody segmentu jubilerskiego wyniosły 41,7 mln zł i były wyższe o 4,7 mln zł (12,7%) od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego. Kolejnym istotnym czynnikiem mającym wpływ na wyniki tego segmentu był poziom osiągniętej marży, która w ujęciu procentowym wzrosła do poziomu 53,2%. W samym II kwartale 2014 roku poziom marży brutto segmentu jubilerskiego wyniósł 53,8% w stosunku do 52,1% w II kwartale 2013 roku. Wzrost marży spowodowany był wzrostem sprzedaży biżuterii złotej oraz srebrnej w stosunku do sprzedaży zegarków, na sprzedaży których osiągane są niższe marże procentowe. W związku z powyższymi tendencjami wynik operacyjny segmentu jubilerskiego w I półroczu 2014 roku wyniósł 13,3 mln zł i w stosunku do 8,7 mln zł w roku 2013. W samym II kwartale 2014 roku wynik operacyjny segmentu jubilerskiego wyniósł 9,0 mln zł i był wyższy o 2,8 mln zł (tj. o 45%) od wyniku wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Skonsolidowane wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Vistula Group za I półrocze 2014 r. uwzględniają wyniki podmiotu dominującego Vistula Group S.A. oraz wyniki podmiotów zależnych (w tym również DCG S.A.). W okresie I półrocza 2014 r. oraz w okresie porównywalnym nie nastąpiły zmiany w zasadach zarządzania przedsiębiorstwem Grupy.