Targi eHandlu to największa impreza dla osób zainteresowanych tematyką
ecommerce w Polsce i nikomu nie trzeba jej już chyba przedstawiać. Na
terenie Galerii Stadionu Narodowego swoje usługi prezentować będzie
blisko 120 firm z Polski, Europy oraz Stanów Zjednoczonych.
Targi to swoista panorama rozwiązań technologicznych i możliwość
podejrzenia najnowszych trendów w zakresie sprzedaży internetowej.
Tradycyjnie już znaczna część wystawców to firmy oferujące rozwiązania
logistyczne, hostingowe, platformy sklepowe oraz agencje
wyspecjalizowane w różnych obszarach sprzedaży internetowej. Warto
zwrócić jednak uwagę na rosnącą liczbę firm, które zajmują się
przygotowaniem gotowych treści dla sklepów, obsługą prawną oraz firm
oferujących zaawansowane systemy analityczne. Profil wystawców
odzwierciedla trendy, które można obecnie zaobserwować w ehandlu.
Jak co roku, oprócz firm prezentujących swoje usługi na stoiskach,
wysłuchać można także kilkunastu prezentacji. W tym roku prezentacje
podzielone są na 4 bloki tematyczne: SEO/SEM, Platformy/Narzędzia,
PR/Social Media i Wsparcie biznesu. Organizatorzy zapewniają, że
wystąpienia będą wyłącznie w formie case study co gwarantuje wysoki
poziom i praktyczne podejście. Pełny plan prezentacji można znaleźć na
www.targiehandlu.pl.
Targi to niewątpliwie największe wydarzenie w branży ecommerce w całym
regionie CEE. Z edycji na edycję pojawiają się nowe firmy, które
inspirują rynek i zapewniają świeżość formuły. Tym razem zwiedzający
będzie mógł porozmawiać na żywo z przedstawicielami m.in. takich firm
jak PayPal, Microsoft, GLS czy Mastercad. Wśród tegorocznych debiutantów
warto podkreślić także obecność polskiego giganta rynku gier
elektronicznych - CD Projekt.
Podczas Wieczoru Branżowego towarzyszącego 7. edycji Targów eHandlu
przyznane zostaną także wyróżnienia dla firm, które oferują najlepsze
rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie -
Ekomersy 2014. Do 21.09.
września internauci mogą głosować na najlepszy ich zdaniem produkt lub
usługę realnie przyczyniając się do wyboru najlepszych firm. Lauretami
konkursu w poprzednich latach zostali m.in. InPost, PayU, Shoper czy
Trusted Shops.
Natomiast prawdziwa nowość to Kongres eHandlu, który odbywa się dzień
później jako impreza towarzysząca (23.10.). Jak twierdzi Adam
Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0, organizator Targów i Kongresu:
Istnieje wiele konferencji, które są
drogie, dla wielu niedostępne przy czym zdarza się, że nie prezentują
odpowiedniej wartości praktyczno-biznesowej. Organizując Kongres
eHandlu, chcemy zmienić ten stan i zapewnić dostęp do eksperckiej wiedzy
szerszemu gronu zainteresowanych, głównie tym którzy już znają podstawy
i chcą być bardziej e-commerce managerami niż tymi, którzy zajmują się
wszystkim po trochu i "robią” e-commerce po godzinach. Przygotowaliśmy
wydarzenie z biletami za około 200 zł i bardzo przekrojową, urealnioną
do polskich potrzeb agendą.
Obecnie znana jest już część prelegentów i są to m.in. Barbara Stawarz
(Content King), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (IAI
Shop) czy Piotr Lewaciuk (InPost).
VII Targi eHandlu
22i 23 października 2013
Stadion Narodowy, Warszawa
Więcej informacji o Targach eHandlu oraz w pełni darmowa rejestracja znajduje się na stronie: www.targiehandlu.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn
Galerie Handlowe oraz portal
Galeriehandlowe.pl