Urodzinowa kampania Galerii Katowickiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-09-15 | 19:10
1 milion na 1. urodziny Galerii Katowickiej. Pod tym hasłem ruszyła urodzinowa kampania Galerii Katowickiej. Jest to pierwsza w Polsce tego typu zintegrowana kampania marketingowa galerii handlowej, w której każdy klient otrzyma kartę podarunkową VISA ze zwrotem 50 lub 100zł za określone zakupy, do ponownego wydania na terenie galerii.
Po raz pierwszy również – specjalnie na potrzeby kampanii – stworzono zintegrowany system ekranów LED, który łączy emisję spotu ze streamingiem informacji o pozostałym do rozdania budżecie – podawanym w czasie rzeczywistym na głównych węzłach komunikacyjnych aglomeracji Śląskiej, systemie ekranów wewnątrz galerii, przy wjazdach na parkingi podziemne, przed Galerią, na głównym ciągu komunikacji pieszej Katowic oraz przy punktach wydawania kart podarunkowych.
Kampania reklamowa urodzinowej kampanii Galerii Katowickiej obejmuje radio, prasę, Internet, outdoor, marketing bezpośredni, a także komunikację PR oraz powiązane z akcją konkursy radiowe i w mediach społecznościowych.
- Celowo odeszliśmy od tradycyjnego sposobu obchodów tego rodzaju wydarzeń. Skoncentrowaliśmy się na maksymalnym wsparciu sprzedaży naszych najemców, rezygnując z wszelkich elementów animacji i eventów towarzyszących, które rozpraszają i odciągają od tego, co najważniejsze… czyli od zakupów. Nasz cel to przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie jak szczególnym miejscem jest Galeria Katowicka oraz jak wygodne mogą być zakupy. Z drugiej strony chcieliśmy, aby klienci świętowali razem z nami, dostając w tym czasie coś szczególnego. A gwarancja zwrotu części pieniędzy i swoboda Klienta w ich wydatkowaniu jest szczególna. W ramach kampanii zachęcamy klientów, aby zrobili sobie prezent na nasze urodziny. Na to przeznaczyliśmy milion – tłumaczy Dawid Prymas, marketing & PR manager Galerii Katowickiej.
Kampania „1 Milion na 1. Urodziny” rozpoczęła się 12 września. Przez 10 dni Galeria Katowicka rozda swoim klientom 1 milion złotych oraz ponad 15 000 kart podarunkowych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-12-06 do 2014-12-19

Urodzinowa kampania Galerii Katowickiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.