Do grona najemców centrum handlowego powstającego w Olsztynie przy ul. Tuwima dołączyły marki należące do spółki I.O.Venezia. Oba sklepy znajdą się na poziomie O powstającego obiektu - salon Unisono będzie miał powierzchnię 60 m kw., natomiast Venezii 80 m kw. Zakupy w nowych sklepach klienci będą mogli zrobić od 5 września br.
Venezia i Unisono to marki będące własnością warszawskiej spółki modowej, istniejącej od 1996 roku. Firma podbój rynku rozpoczęła udziałem swojego flagowego brandu – Venezii, której asortyment stanowi damskie i męskie obuwie oraz galanteria skórzana. Kolekcje są projektowane i wytwarzane we Włoszech. W 2008 roku spółka I.O.Venezia rozpoczęła ekspansję także na rynku odzieżowym, poprzez markę Unisono. Salony brandów otwierane są tylko w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, w wiodących centrach handlowych. Przy wyborze przyszłych lokalizacji brane jest również pod uwagę położenie w stosunku do ciągów komunikacyjnych oraz sąsiedztwo pozostałych najemców obiektu. Obecnie Venezia i Unisono posiadają 93 salony na terenie całego kraju. Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie 3 nowych lokalizacji Venezii oraz dwóch Unisono. Sprzedaż produktów odbywa się również na platformie elektronicznej, za pośrednictwem dwóch sklepów internetowych.
Tagi: