Udane pierwsze półrocze w Focus Mall Zielona Góra

2017-09-06 | 16:07

Rosnące obroty, wysoka odwiedzalność, bogata oferta najemców oraz wydarzenia cieszące się dużą popularnością wśród klientów – pierwsze półrocze 2017r. w galerii Focus Mall w Zielonej Górze było bardzo udane. Właściciel i zarządca centrum handlowego dokonują podsumowań i spodziewają się, że kolejne miesiące okażą się równie korzystne.

W pierwszym półroczu 2017 roku centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze osiągnęło wzrosty obrotów u najemców. Właściciel obiektu, firma NEPI Rockcastle informuje, że w okresie od stycznia do lipca 2017r. odwiedzalność obiektu utrzymała się na satysfakcjonującym poziomie, a najemcy odnotowali wzrost sprzedaży o 6 proc. w porównaniu z I. półroczem 2016r.

Pierwsze półrocze 2017 roku oceniamy bardzo dobrze. Sektor mody damskiej w galerii wzbogacił się o powiększone salony marek Calzedonia i Intimissimi, zwiększyliśmy również powierzchnię sklepu Reserved i Pako Lorente oferujących odzież damską i męską. Część usługową już w IV kwartale tego roku dopełni nowy operator spożywczy – Carrefour. Wierzymy, że poszerzanie i dywersyfikacja oferty Focus Mall sprawi, że galeria stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dla naszych klientów – komentuje Marta Radziwoń, Dyrektor Focus Mall w Zielonej Górze.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowe, charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Te atuty zadecydowały o tym, że znaczna część funkcjonujących już w obiekcie najemców postanowiła przedłużyć umowy. Wśród nich znalazły się takie marki, jak CCC czy Media Markt. Niebawem w galerii otwarty zostanie też nowy sklep popularnej marki obuwniczej Eobuwie.pl.

- Minione półrocze było dla nas czasem intensywnej, ale i owocnej pracy, która pozytywnie oddziałuje zarówno na uzyskiwane wyniki, jak i na wizerunek naszego centrum. Dla efektywnego funkcjonowania obiektu kluczowe okazało się przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie działań marketingowych spójnych z pozycjonowaniem galerii. W pierwszym półroczu tego roku Focus Mall w Zielonej Górze odwiedziło aż 3 mln osób. We wspomnianym okresie osiągnęliśmy satysfakcjonujące wyniki odwiedzalności i sprzedaży

– dodaje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR w NEPI Rockastle Poland.

Focus Mall Zielona Góra miejscem rozrywki

Zgodnie z realizowaną strategią, zielonogórski Focus Mall to pierwszy obiekt handlowy w regionie, którego działania marketingowe oraz oferta handlowa stworzone zostały w odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby całej rodziny. Uzupełnieniem bogatego asortymentu, dostępnego w ofertach najemców, są wydarzenia przygotowywane z myślą zarówno o dzieciach i młodzieży, jak i całych rodzinach. Szczególnie wysoki footfall i obroty centrum notuje w weekendy oraz właśnie podczas akcji specjalnych. Na eventy w Focus Mall przychodzą przede wszystkim osoby młode – do 34 roku życia. W okresie letnim dużą frekwencją cieszył się Dzień Dziecka
z Psim Patrolem, który w czerwcu 2017 r. przyciągnął do galerii wielu odwiedzających oraz Noc Zakupów, w której uczestniczyła 1/3 klientów centrum. Z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony nastoletnich klientów spotkał się event z udziałem sławnych YouTuberów. Wizyta Blowka i Naruciaka w zielonogórskim Focusie wygenerowała wzrost odwiedzalności o 48% w porównaniu do roku poprzedniego. Z przychylnym odbiorem ze strony mieszkańców miasta i okolic spotkała się organizacja imprezy Food Truck Star Tour, która spowodowała 17%, wzrost, a także konkurs walentynkowy, który zaowocował 16% podniesieniem tego wyniku. Klienci Focus Mall ochoczo włączali się też do aktywności rywalizacyjnych i konkursowych. Od stycznia do końca lipca w ramach akcji promocyjnych w centrum handlowym rozdysponowano ponad 1100 nagród, o łącznej wartości przekraczającej 45 tys. złotych.

Wielkim powodzeniem cieszyła się "Wyjątkowa mega promocja”. Była to ciekawa i nietypowa inicjatywa. Podczas jej finału każdy uczestnik zabawy mógł poczuć dreszczyk emocji – i zapewne po raz pierwszy w życiu – uczestniczyć w aukcji na żywo, licytując nagrody za specjalną walutę, którą otrzymał za zarejestrowane paragony. W trwającej niespełna miesiąc zabawie wzięło udział aż 5240 klientów, którym wydaliśmy łącznie 18 464 kupony-banknoty. Frekwencja klientów była imponująca, co przełożyło się także na sprzedaż. Ekwiwalent w obrotach najemców biorących udział w promocji wyniósł aż 1 200 000 zł, tym samym uzyskany ROI wyniósł 725,56%.  
Warto nadmienić, że pula nagród do zgarnięcia podczas aukcji wyniosła 20 tysięcy złotych. Nasza promocja była świetnym przykładem na wzbogacanie doświadczeń zakupowych naszych klientów, poprzez pozytywne emocje wykreowane mechaniką i tematyką akcji –podsumowuje Anna Łukasiewicz, Specjalista ds. marketingu w Focus Mall Zielona Góra.

* W materiale wykorzystano badania przeprowadzone przez Inquiry Sp. zo.o. na zlecenie NEPI Rockcastle Poland.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Focus Mall Zielona Góra

Udane pierwsze półrocze w Focus Mall Zielona Góra

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.