Trespass, jedna z wiodących brytyjskich marek outdoorowych, zamierza powalczyć o udziały w polskim rynku. Główny konkurent Mountain Warehouse oraz Regatty na Wyspach Brytyjskich, planuje wypełnić w Polsce lukę w branży odzieży i akcesoriów outdoorowych oraz rekreacyjno - sportowych.
Jak informuje Konrad Jezierski, area manager Polska Trespass, marka była obecna na polskim rynku już od wielu lat. Decyzja o otwarciu sklepów własnościowych, której efektem było uruchomienie 27 czerwca br. pierwszego firmowego sklepu Trespass w Polsce w gdańskim centrum outletowym zlokalizowanym przy ul. Powidzkiej 8, jest wynikiem chęci zaspokojenia oczekiwań klientów i dostarczenia im produktów wysokiej jakości, w jak najlepszych i najbardziej atrakcyjnych cenach.
Aktualnie w Polsce funkcjonują już 3 sklepy własnościowe Trespass, a w najbliższym czasie, tj. 14 października otwarty zostanie 4. salon firmowy. Najnowszy punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w centrum handlowym w Modlniczce przy ul. Prof. Adama Rożańskiego 32. Do końca roku planowane są otwarcia jeszcze 2 sklepów, jednak ze względu na trwające negocjacje umów, szczegóły nie są znane.
-
Nasza ekspansja jest długofalowa. Chcemy stać się jedną z głównych marek outdoorowych na polskim rynku - zapowiada Konrad Jezierski. Centra i galerie handlowe to główny kierunek rozwoju firmy Trespass w Polsce. Nie wyklucza to jednak obecności także w atrakcyjnych lokalizacjach poza wielko powierzchniowymi obiektami.
W związku z dynamiczną ekspansją, firma przygotowuje się do usprawnienia komunikacji marketingowej w Polsce. -
Jesteśmy w trakcie tworzenia i dostosowywania strony do polskiego odbiorcy. To samo tyczy się sklepu internetowego. Zależy nam, aby klienci mieli możliwość zapoznania się z produktem oraz niezależnie od miejsca zamieszkania mogli dokonać zakupu naszych produktów - mówi Konrad Jezierski.
Trespass oferuje produkty dla osób aktywnie spędzających czas - od strojów kąpielowych i fitness, po wysokiej jakości techniczne produkty dla entuzjastów outdooru, puchu i śnieżnego szaleństwa. Asortyment jest przeznaczony dla osób lubiących trekking, wczasowiczów, rowerzystów, biegaczy, narciarzy i snowboardzistów szukających wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach.
Obecnie sklepy własnościowe sieci znajdują się także na Wyspach Brytyjskich, w Belgii oraz w Holandii. Do końca roku firma obecna będzie także we Francji, Austrii oraz we Włoszech. Sklepy franczyzowe prowadzone są w 160 krajach na całym świecie.
Tagi: