W Galerii Słonecznej swój salon o powierzchni 60 m kw. otworzyła prestiżowa i ceniona przez gwiazdy marka Tous. Hiszpańska sieć to nie tylko biżuteria, którą charakteryzuje unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały.
-
Oprócz biżuterii, wykonanej z 18-karatowego złota, srebra lub stali szlachetnej, zdobionej między innymi diamentami i perłami, klienci będą mogli także zakupić tu galanterię skórzaną, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, torebki, walizki, portfele, szale oraz długopisy - mówi Michał Pala z Tous. -
Salon w Galerii Słonecznej jest już 23. sklepem marki Tous w Polsce. Cieszymy się, że nasza oferta będzie teraz dostępna także dla klientów największego w regionie radomskim centrum handlowego - dodaje.
-
Cieszymy się, że Tous – marka typu high-end – otworzyła swój salon w Galerii Słonecznej w Radomiu. Patrząc na popularność sklepów m.in. Catherina, Molton, Massimo Dutti czy Pandora wierzymy, że Tous znajdzie także swoich zwolenników – mówi Tomasz Michalczyk, leasing manager w firmie AIG/Lincoln Polska.
Tous to rodzinna, hiszpańska marka założona w 1920 r. przez małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. Symbolem i znakiem rozpoznawczym marki jest „Tous Bear” - miś, który stał się globalnym symbolem łagodności i miłości. Dzięki unikalnemu stylowi i nowatorskiej koncepcji biżuterii, marka szybko zdobyła uznaną pozycję w świecie mody. Tous posiada 180 salonów w Hiszpanii i prawie 500 na całym świecie. W 2004 r. Tous otworzył sklep nr 200 oraz wkroczył do światowych stolic mody: Paryża i Nowego Jorku.
W 2005 r. Tous po raz pierwszy znalazł się w rankingu "Europe’s 500”, który jest listą 500 najlepiej rozwijających się firm. Marka rocznie tworzy 32 kolekcje biżuterii i co dwa tygodnie oferuje nowe wzory. Polską ambasadorką marki Tous jest Małgorzata Socha, a światowymi twarzami były m.in. Kylie Minogue i Jennifer Lopez.
Tagi: