-
Zainspirował nas blichtr, przepych i bogactwo lat 40-tych, nazywanych Złotą Erą Swingu. Reklama ma bardzo świąteczny klimat, ale mocno przemawia przez nią pojęcie mody, z zabawnymi scenami w tle. Jest ona intrygująca, ciekawa, pełna pozytywnej energii, śmiała i przepełniona świąteczną magią –powiedział Johan Renck, reżyser reklamy dla H&M.
Bożonarodzeniowa kampania jest ekscytująca zabawą, w której udział bierze cała rodzina H&M, super modelki i celebryci wspólnie świętują obdarowywanie się i bliskość z ludźmi. Blichtr obecny jest w lekkim przepychu czerwonych sukienek, błyszczących spódnic i topów. Obowiązkowym świątecznym dodatkiem są swetry, tak jak ten robiony na za duży, który na plakacie nowej kolekcji ma na sobie Lady Gaga. Dla mężczyzn skandynawska marka proponuje świąteczną zabawę wzorami i ozdobami, na przykład poprzez wzorzystą marynarkę, która świetnie wygląda noszona na zabawne świąteczne golfy. Do zabawy zaproszone zostały też dzieci, dla nich przeznaczona jest cała linia świątecznych wzorów i ozdób, a na eleganckie okazje pledy i swetry.
-
Uwielbiam tegorocznego świątecznego ducha H&M. Błysk w damskiej kolekcji sprawia, że tradycyjna czerwona sukienka ma w sobie coś oryginalnego, męska kolekcja wygląda niezwykle świątecznie, a dziecięca jest pełna zabawnych wzorów - powiedziała Ann-Sofie Johansson, szefowa działu H&M Design, New Development.
Przez cały sezon świąteczny H&M będzie zbierał pieniądze na rzecz organizacji Care, która walczy z ubóstwem wśród kobiet i dziewczynek. W ofercie H&M dostępna będzie seria specjalnych upominków. Fundacja H&M podwoi zysk z ich sprzedaży i przeznaczy środki na konto organizacji Care.
Tagi: