Przymierzanie ubrań za pomocą kliknięcia bez wychodzenia z domu. Teraz to możliwe także z Timberland dzięki nowej aplikacji, która została udostępniona na fan page′u marki na Facebooku. Wielkie testowanie „Przymierzalni” odbyło się 25 października w salonie Timberland w jednej z warszawskich galerii handlowych, gdzie na witrynie zostanie umieszczony ekran, pozwalający sterować aplikacją gestem. Tego dnia wsparciem dla klientów w doborze ubioru oraz obuwia była Dorota Williams – Szef Zespołu Stylizacji i Charakteryzacji TVN, gość specjalny eventu.
Timberland to marka, która szczególną wagę przywiązuje do tradycji i korzeni. Flagowy produkt - żółty but Timberland 6” Premium jest niezmiennie produkowany w tej samej postaci od 1973 roku. W XXI wieku marka stawia także na innowacje – nie rezygnując z wypracowanej przez lata jakości. Kolekcje wodoodpornych butów i ultra ciepłych kurtek na jesień i zimę to rzeczy pożądane przez wszystkich, którzy cenią solidność. Projektantom Timberland co sezon udaje się połączyć technologiczną doskonałość z aktualnymi trendami – w kolekcji nie brakuje ponadczasowych wzorów, energetycznej kolorystki, nieśmiertelnej kraty i modnych pikowań.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów marka Timberland stawia także na innowacje w dziedzinie komunikacji. Aplikacja „Przymierzalnia” będzie co sezon umożliwiała przegląd kolekcji bez wychodzenia z domu. I co najważniejsze – będzie dostępna dla wszystkich na fan page′u Timberland Polska na Facebooku.
Tagi: