Spółka Telakces.com, zarządzająca siecią sprzedaży telefonów komórkowych, urządzeń mobilnych, a przede wszystkim wyjątkowych, personalizowanych akcesoriów do nich, dynamicznie sie rozwija. Sieć sprzedaży liczy już 25 placówek zlokalizowanych w dużych miastach, najczęściej w galeriach handlowych. Po wejściu do nadzoru spółki znanych z poprzednich przedsięwzięć biznesowych osób - Tomasza Misiaka i Grażyny Piotrowskiej – Oliwy i znacznym podwyższeniu jej kapitału zakładowego, podjęta została decyzja o dalszym intensywnym rozwoju sieci sprzedaży na zasadach franczyzowych.
-
Polski rynek personalizowanych akcesoriów mobilnych jest pięciokrotnie mniejszy od zachodniego, co oznacza, że ten segment produktów bardzo szybko się rozwija. Zamierzamy zostać liderem rynku. Plan rozwoju zakłada, że do końca bieżącego roku nasza sieć zwiększy się z 40 do 60 punktów sprzedaży, a do końca przyszłego 120 - 150 - zapowiada Mariusz Raduszewski wiceprezes zarządu telakces.com.
Telakces.com szacuje, że w Polsce jest dostępnych około 5 tys. akcesoriów do urządzeń mobilnych, tymczasem za naszą zachodnią granicą oferta jest kilkukrotnie większa. Dlatego Telakces.com prowadzi bardzo intensywne działania prowadzące do rozbudowy sieci dystrybucji i nie bez znaczenia jest fakt, że strategicznym partnerem firmy jest sieć komórkowa Virgin Mobile. Oferta tego innowacyjnego operatora komórkowego znajduje się w ofercie spółki Telakces.com.
-
Wiemy jak ważnym elementem działalności jest marketing, dlatego założeniem Telakces.com jest centralna promocja sieci sprzedaży ze wskazaniem adresów wszystkich istniejących punktów oraz organizacja akcji promocyjnych - informuje Grażyna Piotrowska-Oliwa.
Tagi: