Tchibo debiutuje w Tarnowie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-08-21 | 14:59
Sieć sklepów Tchibo otworzyła swój pierwszy lokal w Tarnowie. Nowopowstały sklep zapewnia unikalne doświadczenie zakupowe i potwierdza konsekwentny rozwój biznesu, opierający się na dwóch dopełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.
Nowy sklep Tchibo jest odzwierciedleniem unikalnego konceptu Tchibo – połączenia najwyższej jakości kawy z ofertą zaskakujących produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Mieści się w centrum handlowym przy ulicy Nowodąbrowskiej 127. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi ponad 90 m kw.
- Sklep Tchibo w Tarnowie jest odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów. Zależy nam na tym, aby zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do naszej oferty produktów użytkowych i przestrzeni do dialogu, dlatego rozbudowana została ekspozycja kolekcji Tchibo - wyjaśnia Szymon Dąbrowski, dyrektor dklepów, Tchibo Warszawa. - Również wnętrze sklepu stworzy wyjątkowy nastrój i charakteryzuje się dbałością o szczegóły. Odzwierciedlają to materiały użyte do jego wykończenia, jak drewno, granit i chrom. W sklepie udostępniona została strefa wypoczynkowa oraz ogródek kawowy znajdujący się przed wejściem.
Wyjątkowa atmosfera zakupów to również zasługa najwyższej jakości obsługi. Sklepy Tchibo co roku, głosami konsumentów, nagradzane są Gwiazdą Jakości Obsługi. Posiadają również Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska. To potwierdzenie, że sklep działa w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględnia zasady społecznej odpowiedzialności.
- Rozwój sieci Tchibo, dostosowywanie się do wymagań klientów to wynik konsekwentnej strategii biznesowej. Systematycznie inwestujemy w dwa kluczowe i komplementarne dla nas kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne i e-sklep Tchibo.pl, który jest jednym z największych sklepów internetowych w Polce. Potrzeby klientów są dla nas na pierwszym miejscu, dlatego wprowadzamy coraz więcej rozwiązań typu cross-channeling. Każda wizyta w sklepie Tchibo to unikalne doświadczenie zakupowe. Wysoki poziom obsługi klienta, praktyki z zakresu zrównoważonego rozwoju czy serwis posprzedażowy to coś, co nas wyróżnia, w każdym z kanałów sprzedaży - wyjaśnia Szymon Dąbrowski.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-11-21 do 2014-11-30

Tchibo debiutuje w Tarnowie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.