Targi ReDI to:
- ponad
50 wystawców i
800 uczestników. Część stoisk tworzy pawilony, w
ramach których pod jednym szyldem zaprezentuje się kilka firm
- ponad
100 projektów centrów handlowych z Polski, Rosji, Litwy, Czech,
Słowacji, Węgier i Rumunii, w tym blisko 40 już widocznych na
redi.org.pl
-
400 zaproszonych sieci handlowych
-
200 przedstawicieli sieci handlowych już akredytowanych
-
Centrum Wsparcia Najemców i Franczyzy z doradztwem rekomendowanych ekspertów.
- konferencja i panele dyskusyjne z udziałem inwestorów i Prezydentów Miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska, Poznania, Lublina w godzinach przedpołudniowych 28 i 29 maja
- networking i zabawa w trakcie imprezy „
ReDI Afterparty”, klub Opera, 28 maja o godz. 21.00
- wejście wyłącznie dla uczestników Targów ReDI!
- ponad
45 partnerów medialnych i instytucji wspiera Targi ReDI czyniąc je tym samym najbardziej oczekiwaną imprezą roku.
Targi ReDI, Retail Destination Initiative
28 i 29 maja 2014
Stadion Narodowy w Warszawie
Wejdź na redi.org.pl, sprawdź listę wystawców, projektów i uczestników oraz kup bilet on-line.
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in magazyn
Galerie Handlowe.