Selfie to niezwykle popularny w mediach społecznościowych sposób robienia zdjęć. Marka TALLY WEiJL i fundacja Make-A-Wish zdecydowały się wykorzystać ich potencjał dla dobra potrzebujących i odmienić znaczenie selfie w modowym świecie. Teraz zdjęcie „z ręki” może stać się formą udziału w akcji charytatywnej.
Przez najbliższe 5 tygodni naklejki przedstawiające srebrną różdżkę będą dostępne przy kasach w każdym sklepie szwajcarskiej marki. Każdy, kto opublikuje selfie z naklejką w kształcie różdżki oraz oznaczy je hashtagiem #tallyweijl4wishes i otaguje profile @tally_weijl i @makeawishintl, wesprze tym samym świąteczną akcję charytatywną. Za każde opublikowane zdjęcie TALLY WEiJL przekaże 1 Euro na rzecz fundacji Make-A-Wish.
Twarzą kampanii jest Chrysi - pięcioletnia dziewczynka cierpiąca na białaczkę. Make-A-Wish spełniło jej największe życzenie: Chrysi dostała szansę, żeby przenieść się do magicznego świata bajek i na jeden dzień stać się wróżką. Do akcji mogą dołączyć także osoby, które nie mają konta na Instagramie. Wystarczy wysłać swoje selfie na adres: community@tally-weijl.com - TALLY WEiJL udostępni je w ich imieniu.
Szczegóły i regulamin akcji znajdują się na blogu TALLY WEiJL.
Tagi: