Działająca od ponad 10 lat na polskim rynku spółka Joart S.A., właściciel sieci odzieżowej Szachownica, posiadającej w swojej ofercie modne ubrania dla pań, panów oraz dzieci, uruchomiła właśnie kolejny punkt sprzedaży. Tym samym liczba sklepów prowadzonych pod logo Szachownica przekroczyła liczbę 70.
Nowy salon rozpoczął działalność 13 listopada w parku handlowym położonym przy ul. Czekoladowej w stolicy Dolnego Śląska. Do końca 2015 roku spółka Joart S.A. planuje uruchomić jeszcze 3 sklepy w centrach handlowych. Jak informuje Artur Kuczyński, prezes zarządu spółki Joart, aktualnie jako miejsca inwestycji w planie ekspansji brane są pod uwagę przede wszystkim galerie handlowe. Około 90% wszystkich sklepów sieci Szachownica funkcjonuje właśnie na terenie obiektów wielkopowierzchniowych.
W najbliższym czasie wdrożony zostanie także program lojalnościowy dla klientów marki Szachownica. -
Jesteśmy na etapie opracowania jego konceptu, liczymy że będzie to miało istotny wpływ na pogłębianie zaufania klientów do naszej sieci. To narzędzie pozwoli nam też lepiej ich poznać i przez to jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby - argumentuje prezes zarządu spółki Joart.
Szachownica poprzez prowadzenie polityki dynamicznej ekspansji wciąż dociera do nowej grupy odbiorców oraz umacnia zbudowane już zaufanie u dotychczasowych klientów. Realizacja takich założeń sprawia, że konkurencyjność firmy w otoczeniu branżowym z roku na rok wzrasta.
Tagi: