Już od połowy listopada w sklepach sieci H&M dostępna jest kolekcja świąteczna. W tym roku w ramach bożonarodzeniowej kampanii marka nawiązała współpracę z piosenkarką Katy Perry. Efektem tej kolaboracji jest barwna kampania reklamowa wspierana przez teledysk z muzyką artystki promujący ubrania marki.
Wszystkie stylizacje Katy Perry promujące sieć są połączeniem elegancji
ze świątecznym klimatem i zabawą. Wśród tegorocznych propozycji można
znaleźć długie czerwone suknie jak i ciepłe swetry ze świątecznym
motywem.
Aby wielbiciele marki mogli lepiej poczuć atmosferę
świąt, powstał również teledysk z udziałem gwiazdy i jej twórczości.
Wideo przepełnione jest ogromnymi, kolorowymi ozdobami, piernikami i
choinkami.
Tegoroczna świąteczna kampania H&M ma również na
celu pomoc dzieciom z kraju Mjanma. 5% dochodu ze sprzedaży specjalnie
zaprojektowanych kart podarunkowych fundacja H&M Conscious przekaże
na konto UNICEF, który wspiera edukację dzieci w tym rejonie.
Tagi: