Od początku sierpnia klienci warszawskiego Klifu mogą robić zakupy w butiku Swarovski w nowej odsłonie. Koncepcja „Crystal Forest”, zgodnie z którą lokal został urządzony, nadała wnętrzu wyjątkowego charakteru i podkreśliła ofertę marki.
Do współpracy nad nową, wizualną koncepcją sieci swoich salonów Swarovski zaprosił słynnego projektanta Tokujina Yoshiokę. Designer wykorzystał las jako kluczowy element tej aranżacji. Wystrój opiera się głównie na grze świateł, która możliwa jest dzięki zastosowaniu szklanych gablot z dużą ilością luster. Taka ekspozycja sprawiła, że wyroby ze szlifowanego kryształu mogły zostać jeszcze lepiej zaprezentowane.
Na zewnątrz butiku motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Z kolei wewnątrz, klienci znajdą pewne powtarzające się, stałe elementy takie jak kryształowy łabędź za kasą czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów, która dzięki nowoczesnym rozwiązaniom daje odwiedzającym salon możliwość odkrycia pełnego blasku i głębi kryształu.
Butik marki Swarovski znajduje się na parterze Domu Mody Klif. Salon ma 49 m kw.
Tagi: