Miłośnicy marki Subway w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej mogą ją już śledzić nie tylko na lokalnych profilach FB, ale także na Instagramie i Twitterze. Launch nowych kanałów komunikacji amerykańskiego giganta nastąpił w lipcu br.
Intensyfikowanie obecności w social mediach jest obecnie koniecznym działaniem każdej firmy, której zależy na jak najbliższym kontakcie z klientem. FB, Instagram i Twitter nie tylko umoźliwiają marce Subway poszerzenie grona odbiorców komunikatów, ale także są źródłem opinii i informacji o marce, które następnie możemy przełożyć na nasze dalsze działania i rozwój.
Na instagramowym i twitterowym profilu miłośnicy amerykańskich sandwiczy mogą m.in. zobaczyć nowe kreacje marki czy zdjęcia z wydarzeń, w których uczestniczy, uzyskać informacje o promocjach oraz wziąć udział w dedykowanych dla tych kanałów konkursach.
Za zintegrowaną komunikację marki w social media w Polsce odpowiada Q&A Communications. Agencja koordynowała też launch nowych kanałów w pozostałych krajach Europy Srodkowo-Wschodniej.
Tagi: