Marka Subway zacieśnia współpracę z jedną z największych legend piłki nożnej, Pelém, dokładnie w chwili trwania wydarzenia, które rozpala serca miłośników futbolu na całym świecie. Rozpoczęta 16 czerwca kampania Subway z udziałem gwiazdy piłki nożnej wszech czasów promuje ulubioną kanapkę Pelégo – suba z tuńczykiem.
-
Jak zawsze łączymy ze sobą dobrą zabawę i znane twarze. Wszystkie te składniki tworzą razem wyjątkowy, rozpoznawalny na całym świecie smak Subway - mówi Fabiola Gallegos Rios, marketing manager marki. -
Pelé dążył zawsze do osiągnięcia najlepszych wyników – także nasze wysiłki są ukierunkowane na tworzenie takich sandwiczy, które zapewnią naszym klientom coś więcej niż tylko zaspokojenie głodu.
W marketingowej rozgrywce z udziałem Pelégo marka Subway postawiła na kampanię 360°. Postać piłkarza wszechczasów jest obecna w spocie telewizyjnym, a także w komunikacji online i na materiałach in-store. Komunikacja w social media bazuje na największych osiągnięciach Pelégo i przypomina o dokonaniach, które uczyniły z niego legendę naszych czasów.
Aktywacje konsumenckie są zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom przedsmak prawdziwej gry. 24 czerwca w restauracjach Subway ruszyła promocja z gadżetami. Przy zakupie 15 lub 30 centymetrowego sandwicza z tuńczykiem oraz napoju 500 ml z dystrubutora można odebrać cooler lub piłkę plażową.
Dzień wcześniej, 23 czerwca, na polskim fanpage’u marki ogłoszono Pelé Global Challange. Miłośnicy futbolu i amerykańskich sandwiczy po nagraniu i opublikowaniu krótkiego filmu prezentującego ich piłkarskie umiejętności i opatrzonego hashtagiem #SUBWAYFC, mają szansę wirtualnie podać piłkę samemu Pelému.
Koncepcja zabawy, zaimplementowanej przez markę Subway na całym świecie, oparta została o pomysł przedstawiony przez polską agencję Q&A Communications. Agencja odpowiada także za kompleksową obsługę kampanii w Polsce w zakresie marketingu i public relations. Media do kampanii zakupił dom mediowy Maxus.
Tagi: