W sobotę, 13-go września klientów Galerii Jastrzębie czeka miła niespodzianka. Oferta galerii, zarządzanej przez Grupę Upside Property, poszerzy się o znanego i cenionego na polskim rynku operatora spożywczego, delikatesy Stokrotka.
Nowy sklep otworzy się na miejscu dawnej Delimy na poziomie 2 obiektu zajmując powierzchnię ok. 1050 m kw. Na klientów w dniu otwarcia czekać będzie wiele atrakcji, m.in. degustacje, konkursy z nagrodami oraz pokazy kulinarne.
Zmiana delikatesów Delima w supermarkety Stokrotka jest wynikiem decyzji zarządu Emperii, właściciela obu sieci, która zapadła w sierpnia 2012 r. Sieć Stokrotek obejmuje już ponad 180 supermarketów w całym kraju, które łącznie zatrudniają ok. 5400 osób.
„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy jak z płatka”.
Tagi: