Do końca roku planujemy uruchomienie kilkudziesięciu punktów Starbucks on the go w całej Polsce. Naszym głównym założeniem jest zwiększenie dostępności oferty przy zachowaniu najwyższej jakości standardów Starbucks. Ten nowy segment działalności jest istotnym elementem wpływającym na poszerzanie zasięgu marki oraz przedstawia nowy innowacyjny koncept typu grab & go
– mówi Anna Kaczor, Branded Solutions Manager Starbucks Europe.
Starbucks on the go to rozwiązanie typu premium self service. Obejmuje w pełni wyposażony moduł kawowy zaprojektowany tak, by wpasować się w przestrzeń usługową i biurową. Moduł ten składa się ze stylowych mebli wzorowanych na tych wykorzystywanych w standardowych lokalach marki oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy: Franke FM 850. Serwowane propozycje to najbardziej popularne napoje kawiarni przygotowywane według receptur Starbucks i na bazie najwyższej jakości mieszanki kaw (100% Arabica).
Koncept Starbucks on the go uruchomiony został w następujących lokalizacjach: Wrocław - ul. Obornicka i ul. Małopanewska; Poznań - ul. Traugutta; Kraków - ul. Bratysławska; Gdynia - ul. Morska; Gdańsk - ul. Grunwaldzka; Legionowo - ul. Warszawska; Słabomierz - u. Żyrardowska.