Popularna sieć kawiarni poszerza obszar swojego działania i kieruje ofertę do kolejnej grupy odbiorców. Starbucks on the go to rozwiązanie, które zapewni podróżnym najwyższą jakość produktów w wygodnych dla nich lokalizacjach. Już od czerwca fani Starbucks w Polsce będą mogli dostać swoją ulubioną kawę także na wybranych stacjach paliw w całym kraju. Marka planuje dalszy energiczny rozwój konceptu na polskim rynku.
Starbucks zwiększa dostępność swoich produktów dla konsumentów i rozwija nowy segment działalności, dlatego uruchamia w Polsce koncept Starbucks on the go, który jest już obecny na innych rynkach europejskich. Pierwsze punkty Starbucks on the go zlokalizowane są na stacjach paliw, aby odpowiedzieć na potrzeby podróżujących klientów marki. W ramach wdrażania konceptu, Starbucks rozpoczyna współpracę z siecią punktów sprzedaży Shell.
Pierwsze w Polsce punkty Starbucks on the go zostały uruchomione na 8 stacjach paliw. W najbliższych planach uwzględniono otwarcie kolejnych lokalizacji, między innymi w biurowcach, co wiąże się z zamiarem poszerzania działalności także w sektorze work places. Za rozwój nowego konceptu marki odpowiada AmRest, operator sieci Starbucks w Polsce.