Zarząd LPP S.A. poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2017 roku przez GK LPP S.A. wyniosły ok. 466 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2016 roku o około 12%.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2017 roku wyniosła 1 356 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 15,5% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 60% i była wyższa o 8 p.p. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży internetowej w marcu 2017 wyniosły ok. 19,3 mln zł i były wyższe o ok. 63% od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016. Narastająco w okresie styczeń – marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 54,3 mln zł i była wyższa o ok. 98,2% licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła ok. 913 tys. m kw. i była większa o ok. 7% od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku.