Sieć dyskontowa TXM w lutym br. roku uzyskała 22 mln zł obrotów, czyli o 4% więcej niż rok wcześniej. Z tego przychody zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl wzrosły o 9% r./r. do 0,6 mln zł. Narastająco od stycznia do lutego br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 8% i wyniosły 46 mln zł, w tym kanał e-commerce zapewnił 1,3 mln zł obrotów (wzrost o 18% r./r.). Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec lutego 2017 r. liczyła 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,9 tys. m kw. i była o 30% większa niż na koniec lutego 2016 r.
W segmencie modowym sprzedaż towarów w lutym br. sięgnęła 15 mln zł i była niższa o 11% niż rok wcześniej. Z tego sklepy online www.topsecret.pl oraz www.topsecret.ua wypracowały obroty na poziomie 2 mln zł, co oznacza 14% spadek. W ujęciu narastającym obroty segmentu modowego od początku roku wyniosły 31 mln zł i były o 9% niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Natomiast sklepy internetowe osiągnęły 2% wzrost do 5 mln zł. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2017 r. miały łączną powierzchnię 39 tys. m kw., co oznacza 7% spadek względem lutego 2016 r.