Sotrender: Lidl został zdetronizowany przez POLOmarket

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-17 | 13:03
Maj na Facebooku w Polsce minął pod znakiem Dnia Matki. To właśnie 26 maja administratorzy opublikowali najwięcej wpisów. Jednocześnie 21% wszystkich postów z tego dnia dotyczyło właśnie święta mam. Co działo się na Facebooku w maju, jeśli chodzi o centra handlowe? Wyniki rankingu Sotrender komentuje Izabela Kozak - Social Media & Creative Manager, Trol Intermedia.
W kategorii Centra handlowe i supermarkety małe przetasowania. Pod względem liczby fanów w górę pnie się dynamicznie Żabka. 17 tys. fanów w jeden miesiąc robi wrażenie, choć dziwić może główna grupa wiekowa lubiących. Są nią nastolatki, klikające „lubię to” chętniej, ale rzadziej posiadające stałe dochody. Podobny przyrost zanotował Carrefour, ale w tym przypadku siłą napędową mógł być zorganizowany przez markę konkurs, w którym można było wygrać kupon rabatowy i ekologiczną torbę.
Pod względem liczby zaangażowanych nadal przoduje Lidl Polska. Warto jednak zwrócić uwagę na POLOmarket, który angażuje aż 11%, czyli ponad 50% więcej niż inne w kategorii. W zestawieniu pojawił się Piotr i Paweł, szalejący ostatnio z promocją animacji Rio.
Pod względem interaktywności trochę zmian - Lidl został zdetronizowany przez POLOmarket. Nie tylko w tej kategorii stracił w maju żółtą koszulkę lidera. W tej sekcji zwraca uwagę również Galeria Szperk. Zawsze mnie intryguje, jakim cudem takie obiekty, udostępniające masowo lol content, wybijają się na wysokie pozycje. Na podstawie dostępnych statystyk trudno znaleźć przyczynę awansu, treści nie bardzo angażują. Być może akcję rozkręciło organizowane wydarzenie - Metamorfoza dla klientek.
W zestawieniu pod względem PTAT pojawiło się tarnowskie centrum handlowe przy Nowodąbrowskiej - i tutaj działania offline, tym razem Konkurs dla Modelek, mógł przełożyć się na większe zainteresowanie centrum. Na samej górze tabeli Lidl spadł o 3 miejsca, a liderem została Żabka, co przy takich wzrostach liczby fanów nie jest absolutnie dziwne.
W najpopularniejszych postach kolejny miesiąc z rzędu wygrywa POLOmarket - post w wigilię Dnia Matki zaangażował 95% kobiet i zyskał ponad tysiąc udostępnień. Oko cieszy Henio z Tesco, narzekający na majową kapryśną pogodę. Oby czerwiec był lepszy!
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-09-21 do 2014-09-21

Sotrender: Lidl został zdetronizowany przez POLOmarket

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.