Do grona najemców retail parku powstającego w Sochaczewie przy ul. Warszawskiej dołączyły kolejne marki. Na terenie obiektu nowy salon o powierzchni 351 m kw. otworzy Empik, a o powierzchni 542 m kw. Smyk. Zakupy w sklepach klienci będą mogli zrobić już jesienią tego roku, kiedy to nastąpi otwarcie nowego obiektu.
Empik oferuje swoim klientom unikalny mix produktów: książki, muzykę, filmy, gry i programy multimedialne, prasę, produkty art&pap, artykuły edukacyjne, gadżety, produkty do dekoracji wnętrz, a także bilety na różnorodne wydarzenia. Rocznie salony prasowe Empik odwiedza 30 milionów klientów.
Historia marki Smyk sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT - Centralny Dom Towarowy - pierwszy po wojnie dom towarowy stolicy. Budynek spłonął w 1975 roku. Dokonano całkowitej odbudowy i w miejscu tym, w grudniu 1977 roku, powstał Smyk - jedyny w Warszawie sklep o tak dużej powierzchni przeznaczony wyłącznie dla dzieci. Ekspansja sieci Smyk rozpoczęła się w 2000 r., kiedy powołano samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o. o. Po zakończeniu tworzenia formatu sieci oraz pozycjonowania marki na rynku, rozpoczęto prace nad udoskonaleniem oferty, wyglądem sklepów oraz wizualizacją marketingową. W marcu 2006 r. w Berlinie został otwarty pierwszy pilotażowy sklep Smyk w Niemczech. W tym samym roku w centrum handlowym "Ukraina" w Kijowie powstał pierwszy sklep Smyk poza granicami Unii Europejskiej. W 2008 roku pierwsze sklepy marki pojawiły się również w Rosji i Turcji. W tym samym roku Smyk przejął niemiecką sieć sklepów z artykułami dla dzieci Spiele Max. W 2009 roku rozpoczął działalność w Rumunii.
Tagi: