Akcja to coroczny przegląd topowych kolekcji sneakerów, ubrań i akcesoriów w klimacie street na jesień i zimę 2014/2015. Od kultowych Air Maxów oraz żółtych Timberlandów, przez czapki New Era, aż po kurtki Confront. Styliści marki Sizeer przygotowali też gotowe stylizacje.
Kampanię wspiera najnowszy numer SI Magazynu Czasu Wolnego. Pełen sneakerowych nowinek i wskazówek jest dostępny za darmo we wszystkich salonach Sizeer w Polsce, w salonikach prasowych Kolporter oraz InMedio. SI Magazyny jest także do ściągnięcia z Google Play oraz AppStore. Można go rownież przejrzeć online na platformie ISSUU.
W nawiązaniu do hasła kampanii #cityon - włącz się w miasto, Sizeer przygotował dla swoich fanów kolejną odsłonę popularnego cyklu SizeerMusic On Tour. W ramach współpracy z MTV Polska już w listopadzie odbędą się imprezy z pod szyldem Sizeer Music by MTV. Pierwsza już 4 listopada, pre-party z okazji MTV EMA (European Music Awards).
Tagi: