Spółka Marketing Investment Group, właściciel marki Sizeer, od dwóch lat aktywnie wspiera fundację Mam Marzenie i wraz z nią właśnie spełniła 34. piękne, dziecięce marzenia. W salonach Sizeer za symboliczną złotówkę zakupić można papierowe torby z logo fundacji.
Całkowity dochód ze sprzedaży toreb przeznaczony jest na podopiecznych fundacji, którymi są ciężko chore dzieci. Dzieci większą część swojego czasu spędzają w szpitalu, lub w domu - i marzą o dalekich podróżach, spotkaniu ze swoim idolem, czy o zwierzątku, które rozweseli im ten samotny czas.
Do tej pory dzięki tej współpracy udało się spełnić 34 dziecięce marzenia, wśród których znalazły się wycieczki do Disneylandu, spotkania z piłkarzami Realu Madryt, a także bardziej przyziemnie, ale równie ważne kwestie - jak nowy laptop, który dla chorego dziecka staje się oknem na świat.
Tagi: