Marketing Investment Group, właściciel polskiej sieci salonów Sizeer, 50 style i Timberland oraz sklepów internetowych tych marek, postanowiła rozszerzyć swoją obecność w sieci, udostępniając innowacyjny projekt sklepu internetowego pod nazwą GaleriaMarek.pl. Butik w innowacyjnej formie pasażu handlowego online wdrożyła firma Contium.
Koncepcja projektu opiera się na doświadczeniu zakupów w pasażu galerii handlowej. Użytkownik odwiedzający witrynę www.GaleriaMarek.pl przenosi się do wirtualnej galerii handlowej. Katalog jest uporządkowany wg przynależności produktów do salonu, czyli pojedynczej witryny. To, co odróżnia aplikację od tradycyjnego centrum handlowego off- i online to zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w szeroko pojętym obszarze użyteczności - nawigacji, przeszukiwania katalogu. Dzięki nim Grupa MIG jeszcze dobitniej zaznacza swoją obecność w Internecie, zwiększa penetrację rynku odzieży markowej i butów. Galeria Marek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów ceniących wygodę zakupów w sieci i doświadczenie zakupów w galerii handlowej.
Nowoczesny, wielopoziomowy interfejs użytkownika na wzór centrum handlowego, daje możliwość przeglądania oferty – klient może przeszukiwać zasoby w obrębie salonu lub przekrojowo, z poziomu całej Galerii Marek – wówczas otrzymuje produkty ze wszystkich salonów. Butiki posiadają swoje strony główne – wirtualne witryny sklepowe pozwalające na lepszą ekspozycję marki w serwisie. Zamówienia z wielu marek trafiają do jednego koszyka, wspólnego dla wszystkich salonów – dzięki temu użytkownik widzi z jakich salonów pochodzą dane produkty i jednocześnie może dokonywać zbiorczych zakupów
Nawigacja po katalogu produktów i wyniki wyszukiwania w Galerii Marek. Jak na prawdziwe centrum handlowe przystało, daje użytkownikom możliwość przeglądania oferty na swój własny sposób, personalizując ofertę np. o płeć, kolekcje, przynależność do marek. Z poziomu strony głównej, użytkownik może przeszukiwać zasoby całej bazy produktów, natomiast będąc np. w salonie Timberland otrzyma wyniki przyporządkowane według kryterium salonu. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownik może skupić się na przeszukiwaniu zawartości poszczególnego salonu lub zestawiać produkty różnych marek. Możliwość stosowania wielu kryteriów w nawigacji – zbudowana w oparciu o cechy produktów umożliwia jednoczesne zaznaczanie wielu kryteriów - np. torebka marki adidas dla kobiet i spodnie Bench dla mężczyzn. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu w jednym miejscu dysponujemy wynikami tradycyjnie ulokowanymi w różnych gałęziach katalogu, co pozwala zaoszczędzić czas użytkownika i zwiększa wygodę przeglądania Galerii.
Tagi: