Poziom świadomości marki Sephora jest najwyższy dla wszystkich sieci perfumeryjnych w Polsce (2016, badanie ilościowe, BVA). W trosce o najwyższą jakość obsługi i opinię klientów Sephora od lat mierzy także poziom satysfakcji klienta za pomocą dedykowanego, innowacyjnego narzędzia o nazwie LoveMeter, które w swoim działaniu przypomina zaawansowane narzędzie NPS. Poziom satysfakcji klienta z zakupów w Sephora wyniósł za 2016 rok aż 96%, a firma cały czas inwestuje w poziom obsługi, innowacyjne szkolenia dla personelu i nowe rozwiązania, które nastawione są na ciągłe dostarczanie wartości dodanej dla klienta i ulepszanie jego doświadczenia zakupowego.
Realizując swoją wizję bycia najbardziej ukochaną społecznością skupiającą fanów piękna, firma cały czas jest na tropie trendów, wprowadzając do swojego asortymentu długo wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne i usługi - w ostatnim roku do asortymentu perfumerii Sephora dołączyły m.in. takie marki jak makijażowe jak NARS, Zoeva, BECCA, czy cała gama pielęgnacyjnych kosmetyków koreańskich m.in. Dr Jart+, czy Tony Moly, a w Sephora na stałe zagościły bezpłatne 15-minutowe usługi makijażowe, cieszące się ogromną popularnością wśród klientów.