Zgodnie z nowym badaniem analizującym popularność marek - Sephora znalazła się także w pierwszej trójce ulubionych brandów młodych konsumentów. „Love List Brand Affinity Index” 2017 opracowany przez Condé Nast USA i Goldman Sachs pokazał preferencje Millenialsów oraz generacji Z w kategoriach mody, handlu detalicznego i rynku kosmetycznego. Sondaż przeprowadzono na prawie trzytysięcznej grupie amerykańskich konsumentów w wieku 13-39 lat. Naukowcy stwierdzili, że kluczowym czynnikiem sukcesu brandów, które znalazły się w zestawieniu, jest ich obecność w sieci. Jako główne czynniki decydujące o ulubionym miejscu robienia zakupów konsumenci wymienili bowiem skuteczność, szybkość i wygodę. Sephora ze swą strategią nastawioną na liczne nowinki digitalowe znalazła się na szczycie indeksu najbardziej preferowanych marek wśród konsumentów młodszej grupy wiekowej.
Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski oraz sklep internetowy sephora.pl. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, a także modernizację istniejących już perfumerii. W tym roku do sieci Sephora w Polsce, w drugiej połowie roku dołączą trzy nowe lokalizacje – w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Dwie z nowych perfumerii Sephora zostaną otwarte w zupełnie nowym koncepcie, z mnóstwem digitalowych niespodzianek dla klientów.
W ubiegłym roku sklep internetowy został perfumerią o największych obrotach w sieci, a Sephora, której strategią jest dbanie o omnichannelowy charakter stylu klienta z marką, jednocześnie zdobyła cenną nagrodę Ecommerce Awards 2016 za Spójność Marki w różnych kanałach sprzedaży.