W tym roku perfumerie Sephora, będące częścią globalnego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), obchodzą w Polsce swoje 15-lecie. Sephora świętuje okrągły jubileusz wraz z klientami oraz parterami, dla których i z którymi, niezmiennie inspiruje do odkrywania świata piękna.
Pierwszą perfumerię Sephora w Polsce otwarto w 1999 roku w Bydgoszczy. -
Wiedzieliśmy, że jeśli nasza perfumeria odniesie sukces w średniej wielkości na tle innych miast Bydgoszczy, odniesie go również w każdym dużym mieście powyżej 100 tyś mieszkańców. Nie myliliśmy się. Dziś Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych oraz najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce* – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.
Obecnie Sephora posiada w Polsce 92 perfumerie. Najświeższa z nich otwarta została we wrześniu w Olsztynie. W tym roku zaprezentowano również klientom powiększoną, flagową perfumerię Sephora w Polsce w warszawskiej Arkadii. Sephora nieustannie przygotowuje i wdraża kolejne rozwiązania, które jeszcze bardziej ułatwiają dostęp do kosmetyków i usług – na początku 2014 roku uruchomiła swój polski sklep on-line, dzięki któremu wszyscy klienci firmy mogą odkrywać świat kosmetyków, kiedy tylko chcą oraz z każdego miejsca w Polsce. Sklep online Sephora został uznany za najpopularniejszą e-perfumerię w Polsce wg badania Gemius.
Sephora to także ceniony i pożądany pracodawca. Firma regularnie podnosi kompetencje zespołów perfumerii m.in. poprzez realizację unikalnych, autorskich programów takich jak warsztaty Skincare Master czy program Sephora University, w którym wiedzą dzielą się najlepsi makijażyści w Polsce i z zagranicy. -
Dlaczego warto pracować w Sephora? Odpowiedź jest prosta – tu każdy dzień to wspaniała przygoda dającą wiele satysfakcji, pozytywnych emocji oraz, co dla mnie najważniejsze, w Sephora można spełniać swoje największe, zawodowe marzenia. W moim przypadku były to m.in.: realizacja projektu blogmakijaż.pl, warsztaty makijażowe w instytucie Dior w Paryżu, praca przy pokazach mody wraz z Dyrektorem Artystycznym Sephora Sergiuszem Osmańskim oraz moja tegoroczna przygoda – praca z amerykańskim Pro Teamem na nowojorskim Fashion Week – mówi Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora oraz główna blogerka profesjonalnego videobloga Sephora, blogmakijaz.pl.
Sephora od 15 lat konsekwentnie rozwija swoją sieć stawiając na jakość i rentowność konceptu. W latach 2012-2014 Sephora otworzyła dziesięć nowych perfumerii w Polsce. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych największych polskich miast oraz przy głównych ulicach tych miast. Równolegle, od kilku lat Sephora prowadzi modernizację swoich najlepszych punktów sprzedaży. W sierpniu otworzyła w nowej odsłonie perfumerię Sephora w warszawskich Złotych Tarasach, a wraz z początkiem września – w Domu Mody Klif. Dzięki takiej strategii perfumerie Sephora w rankingach centrów handlowych Sephora znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.
Świętowanie okrągłych urodzin trwa w Sephora przez cały rok. Na urodzinowy tort i wspólne celebrowanie sukcesu, Sephora zaprosiła już swoich parterów biznesowych oraz przyjaciół.
*Sephora za Nielsen 2013
Tagi: