Współczesny biznes to nie tylko produkty, usługi i dochody, ale również utrzymywanie pozytywnych relacji, korzystnej atmosfery w firmie i wspieranie dobrych inicjatyw. Dlatego też Prima Moda postanowiła aktywnie zaangażować się w działania związane z CSR, czyli Corporate Social Responsibility – społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw. Według tej koncepcji, strategia rozwoju firmy jest tworzona w oparciu o zasady sprzyjające społeczeństwu i ochronie środowiska.
Zarówno zarząd Prima Moda, jak i cała ekipa firmy zaczęła już podejmować
konkretne działania, których celem jest poprawa satysfakcji jej
pracowników. Poza tym Prima Moda wspiera cenione organizacje pozarządowe i
różnorodne inicjatywy społeczne, szczególnie te, które są związane z
ochroną środowiska i ekologią.
Jedną z bardziej „widzialnych” akcji w ramach CSR jest rozdawanie jabłek
z logo Prima Moda w salonach sieci we Wrocławiu. Klienci, którzy kupują
buty, torebki czy inne akcesoria, mogą poczęstować się pysznymi
ligolami. Jabłka te wyrosły w gospodarstwie o 60-letniej tradycji i
zostały zebrane we wrześniu, kiedy są w pełni dojrzałe i świeże.
Logo Prima Moda zostało wygrawerowane przez sadowników specjalnym,
bezpiecznym laserem. Tak przyozdobione owoce są oczywiście jadalne i
zdrowe – nie trzeba nawet obierać ich ze skórki. Ten ekologiczny nośnik
reklamowy to ukłon w stronę klientów sieci, dla których zakupy mają stać
się jeszcze przyjemniejsze. Przy okazji Prima Moda propaguje zdrową
żywność i polskich producentów.
Tagi: