Sklep o powierzchni blisko 1200 m kw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze galerii i oferuje kolekcję dla kobiet, mężczyzn oraz dla dzieci.
– Dzięki Reserved nasza oferta modowa stała się jeszcze bardziej zróżnicowana. To sklep, na który czekali nasi klienci i cieszymy się, że mogliśmy sprostać ich oczekiwaniom – mówi Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma.
Reserved to trzeci, po SiNSAY i Mohito, sklep z grupy LPP dostępny w Renomie. Marka oferuje kilka niezależnych linii dedykowanych kobietom i mężczyznom. Wśród propozycji dla pań znajduje się linia office - dla kobiet, które stawiają na nowoczesną elegancję, linia stret fashion, swobodna i idealnie sprawdzająca się na co dzień oraz linia young stworzona z myślą omłodych, odważnych i poszukujących swojego stylu indywidualistkach.
Mężczyznom dedykowana jest linia city, łącząca elegancką klasykę z wyszukanym stylem, linia casual praktyczna i idealna do noszenia na co dzień oraz linia young - dla odważnych i chcących bawić się modą. Oprócz ubrań, oferta Reserved obejmuje też linię Jeans, kolekcję bielizny i szeroki wybór akcesoriów oraz butów.
Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otwarty w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Aktualnie w Europie środkowej i wschodniej jest około 340 salonów.
Tagi: