Doktor Marchewka to polska sieć innowacyjnych salonów optycznych, posiadająca swoje punkty m.in. w Puławach, Bełchatowie, Chorzowie, Opolu, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Tychach, Dąbrowie Górniczej, Siemianowicach Śląskich i Zabrzu. W najbliższym czasie pojawią się kolejne - w Toruniu, Gdyni, Włocławku oraz Piotrkowie Trybunalskim.
W ciągu najbliższych 2 lat, Doktor Marchewka planuje zbudować ogólnopolską sieć salonów optycznych (obecną w 100 miastach na terenie całego kraju), oferujących najwyższy poziom usług dedykowanych osobom dorosłym, a w dalszej perspektywie również dzieciom (już od pierwszego miesiąca życia). Ideą marki jest zmiana sposobu postrzegania branży optycznej oraz edukacja społeczeństwa w zakresie wad wzroku i profilaktyki, a także promocja zdrowego trybu życia.
- Planując ekspansję salonów Doktor Marchewka na polskim rynku, myśląc o Poznaniu wybraliśmy Galerię Dębiec. Postrzegamy ten obiekt jako w pełni odpowiadający naszym potrzebom - znajduje się wśród gęstej zabudowy mieszkalnej, w pobliżu nie ma konkurencji. Ponadto jego format opracowano w taki sposób, aby zapewniał klientom wygodne i szybkie codzienne zakupy, przez co będzie częściej przez nich odwiedzany – mówi Iwona Skowrońska-Przygodzka, Prezes Zarządu spółki Fabryka Okularów.
Salony optyczne Doktor Marchewka oferują klientom trzy podstawowe pakiety – za 100, 200 oraz 300 złotych. W ramach każdego pakietu, pacjent otrzymuje szeroką gamę nowoczesnych i innowacyjnych technologicznie produktów oraz kompleksową usługę.
Galeria Dębiec powstaje na południu Poznania, w bliskiej odległości od autostrady A2. To liczące ponad 50 lokali handlowo-usługowych dwupoziomowe centrum handlowe typu convenience, zapewni mieszkańcom tej części miasta i okolicznych miejscowości wygodne i szybkie codzienne zakupy. Głównym najemcą będzie Biedronka i całodobowy klub fitness szwedzkiej sieci Fitness24Seven, która dopiero wchodzi do Polski i swoją ekspansję zaczyna właśnie od Poznania. Na blisko 10 tys. m kw. powierzchni najmu, znajdą się sklepy zarówno dużych, sieciowych marek jak Pepco, KiK czy Hebe, jak i lokalnych przedsiębiorców oraz marek o zasięgu regionalnym. Do dyspozycji klientów oddanych zostanie blisko 350 bezpłatnych miejsc parkingowych wewnątrz i na zewnątrz galerii. Otwarcie obiektu nastąpi 25 października 2014 roku. Inwestorem Galerii Dębiec jest firma RED Real Estate Development.
Tagi: