Marka Pawo kreuje wizerunek eleganckiego i modnego mężczyzny od 25 lat. W kolekcjach dominuje moda biznesowa, ale w sklepach można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual, czyli eleganckie ubrania na co dzień. Sieć salonów firmy powiększyła się w ostatnim czasie o sklepy w Chełmie i Poznaniu. Pod koniec października spółka uruchomiła salon internetowy.
-
Otworzyliśmy nasz e-sklep w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów na realizację zakupów przez internet. Sieć naszych salonów stacjonarnych obejmuje duże miasta w całej Polsce, jednak nasze produkty interesują także klientów z mniejszych miejscowości – mówi Konrad Ciok, menadżer e-sklepu Pawo. –
E-sklep pełni również funkcję katalogu produktów, integrujemy go z kanałami społecznościowymi, jak Facebook czy Pinterest.
Klienci e-sklepu mają do dyspozycji pełny asortyment oraz możliwość skorzystania z aktualnych akcji promocyjnych. Dodatkową zachętą do złożenia zamówienia może być darmowa dostawa przesyłki kurierskiej niezależnie od wartości koszyka oraz obsługa szybkich płatności realizowana przez PayU.
Ofertę Pawo uzupełnia szeroka gama dodatków – od eleganckiego obuwia, krawatów, przez poszetki po paski do spodni i spinki do mankietów.
Tagi: