W połowie lipca br. wystartował program lojalnościowy marki Kossmann, skierowanej do aktywnych, przedsiębiorczych kobiet. Autorką i właścicielką marki jest Iwona Kossmann, która stworzyła ją na bazie własnych, 20-letnich doświadczeń wyniesionych z biznesu.
Projekt specjalny marki - Klub Kossmann Concierge daje możliwość jego członkiniom korzystania z dostępu do wielu dóbr i usług w obszarach stylizacji, wizażu, sportu, psychologii czy też medycyny estetycznej, bądź rekreacji. Wszystko, co oferuje dostępne jest dla klientek marki Kossmann na specjalnych, klubowych zasadach.
Program lojalnościowy Concierge obejmuje swymi benefitami członkinie klubu, które dokonując zakupu za kwotę minimum 500 zł w butiku Kossmann, bądź sklepie internetowym Kossmann, i wypełniając ankietę, stały się jego częścią. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej marki Kossmann lub w butiku firmowym w warszawskiej galerii. Dodatkowo, każde kolejne zakupy premiowane są stałym rabatem w wysokości 10%.
Tagi: