Właściciele marki Rush postanowili stworzyć nie tylko sklep odzieżowy, ale także przestrzeń dla miłośników deski, którzy szukają sposobu na wyrażenie siebie i swojej pasji. Ubrania oferowane w nowym pop-up store stanowią zgrabny miks monochromatycznej szarości i bieli z wielobarwnymi nadrukami wykonanymi przez Jimbo Phillipsa, znanego w Stanach Zjednoczonych artystę, który od ponad 20 lat tworzy charakterystyczne, przyciągające uwagę grafiki inspirowane kulturą skateboardową. Bluzy i koszulki z kolekcji wiosna 2014, dostępne w wersji męskiej i damskiej, będą idealne dla tych, którzy ponad bierne podążanie za modą, przekładają niezależność i indywidualny styl. Mocną stroną brandu są akcesoria: oryginalne plecaki pokryte kolcami, paski, czapki oraz szeroki wybór sneakearsów, czyli kultowych miejskich butów sportowych. Ubrania szyte są w Polsce z wysokiej jakości materiałów i z dbałością o doskonałe wykończenie i detale.
Tagi: