Oferta segmentu modowego jest dobrze przyjmowana przez klientów, a obroty w sklepach porównywalnych oraz wypracowywana marża jest w trendzie wzrostowym. Z kolei w segmencie dyskontowym TXM w minionym miesiącu obroty zwiększyły się głównie dzięki skutecznej akcji wyprzedażowej. W efekcie obroty Grupy Redan w lipcu br. wyniosły 50 mln zł i były o 6% wyższe niż przed rokiem.
W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w lipcu br. sięgnęła 18 mln zł i była o 4% niższa względem ubiegłego roku. Jednak zmniejszeniu o 9% w ujęciu r./r. do 38,2 tys. m kw. uległa jednocześnie powierzchnia handlowa, głównie sieci sprzedaży marki Troll, której dystrybucja jest przenoszona do kanału on-line.
Oferta marki Top Secret jest bardzo dobrze przyjmowana przez klientów, co przekłada się na wzrosty sprzedaży w sklepach porównywalnych. Jest to kolejny miesiąc z rzędu, w którym notujemy zwiększenie sprzedaży oraz generowanej marży handlowej
– powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.
Obroty całego segmentu modowego narastająco od początku roku wyniosły około 130 mln zł i były o 2% niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż on-line w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu br. wyniosła 2,7 mln zł i była o 7% wyższa w porównaniu do lipca 2016 r. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż sklepów www.topsecret.pl i www.topsecret.ua wyniosła 18 mln zł i była o 4% niższa niż w poprzedniego roku.