Współpraca marki NYX z perfumeriami Douglas rozpoczęła się w czerwcu ubiegłego roku. Proces implementacji marki w ponad 110 perfumeriach został zakończony w lutym. Dynamiczny rozwój sprawił, że obecnie w perfumeriach Douglas klienci mogą zaleźć około 200 produktów NYX Cosmetics. W tym czasie otwarta została także spersonalizowana ekspozycja marki w perfumerii mieszczącej się w Złotych Tarasach.
– Dzięki rozbudowanej siatce 110 punktów sprzedaży na przestrzeni zaledwie pół roku możliwe stało się zaoferowanie kosmetyków NYX konsumentom na terenie całego kraju. Filozofia Douglas oraz obowiązujące tam standardy obsługi klienta są spójne z filozofią naszej marki, oferującej profesjonalne kosmetyki do makijażu, których sprzedaż wymaga wysokiej jakości serwisu – mówi Zuzanna Bogusławska, marketing and PR manager NYX Cosmetics.
Kosmetyki NYX zostały także wprowadzone do sprzedaży w e-sklepie Douglas.
– Z każdym kolejnym miesiącem obserwujemy coraz większe zainteresowanie zakupami marki właśnie w sklepie internetowym. Z tego względu inwestujemy w specjalne promocje dedykowane wyłącznie klientom e-sklepu. Co więcej, asortyment NYX w e-sklepie Douglas jest szerszy od standardowej oferty stacjonarnej – mówi Zuzanna Bogusławska. –
Klienci znajdą dodatkowo m.in. gamę błyszczków Butter Gloss, klasyczne róży do policzków Powder Blush, płynne rozświetlacze do cery Liquid Illuminator oraz większy wybór produktów do makijażu brwi – dodaje.
Na chwilę obecną marka nie planuje otwarcia własnych punktów sprzedaży, a jedynym salonem firmowym marki w Polsce jest sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City.
Tagi: